dimarts, 24 de novembre del 2015

Nou Curs a 2n ESO A

PAULA PERALES: Com vas començar el nou curs?

LAURA ARANDA: Vaig començar amb molta il·lusió, per fer les matèries, especialment les llengües i veure els amics. També volia veure si hi havia nous professors i nous alumnes.

PAULA PERALES: Veus difícil segon?

LAURA ARANDA: Al principi no, però ara hi ha algunes matèries que són més difícils, però més o menys és com un repàs de primer. M'he trobat amb matèries que ja havíem treballat anys passats, però em resulta difícil assolir-les perquè ara fem teoria en varies matèries que, en canvi, a primària no ho fèiem.

PAULA PERALES: T'agraden com es fan les matèries?

LAURA ARANDA: Si, algunes són més difícils i d'altres més fàcils, però m'agraden com es fan i el ritme és bo, encara que cada professor té la seva manera d'organitzar i preparar-se.

NÚRIA AMBRÓS: Com et van els deures?

LAURA ARANDA: En algunes matèries en tenim força, però en general és correcte, tot i que si hi ha algun pont o dies de festa sí que acostumen a posar bastants. Jo crec que és per aprofitar el temps que tenim per fer-ho.

NÚRIA AMBRÓS: Estudies i fas els deures a casa?

LAURA ARANDA: Sí, quan tinc controls per estudiar i deures per fer em resulta millor i més fàcil fer a casa quan a l'escola no tinc gaire temps. Però sí que aprofito les hores escolars al màxim.

NÚRIA AMBRÓS: Com estudies?

LAURA ARANDA: A la meva habitació, sense soroll. A vegades sí que he d'admetre que utilitzo el mòbil, però no escolto música: només miro els missatges que m'envien però no m'entretinc molta estona.,